singing aaaaaaaaaaoooooooooo

Lista på saker att göra:

-Skjuta den som gör så att det inte går att ladda upp bilder på min egna blogg. Det har inte funkat på aslänge.
-Skjuta den som gjorde det så svårt att byta batteri i armbandsur, som det så fint heter. Min klocka alltså.
-Vara (as)full 00.00 när söndagen börjar. För då fyller en cool tjej år.
-Sjunga för den coola tjejen (därför jag måste va asfull). Alla andra måste nog också det, eller ja, det är en rekomendation iallafall. Fulla alltså.
-Ta på min snopp.
-Och sova.

Dom två sistnämnda ska jag göra nu. Resten tar vi en annan gång. Sen att ingen tror på att jag har en snopp.. ja, det är väl fan erat problem.

Hejdå /Scb

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0