kristen, oskuld, bebis och bajs

I'm back! Frisk och kry och jag lever någelunda. Vakna nyss så man är ju lite mosig. Som en banan. Mosad banan. I fredags på krogen kom det fram en kille till mig. Han sa att han var kristen och oskuld och tyckte att jag var söt. Haha, han börja nästan gråta när jag sa att jag inte trodde på honom. Fast alltså, han spelade ju bara... tror jag. Jag fick aldrig reda på sanningen. Drev han inte med mig så var jag en total bitch mot han. Haha felåt. Men han måste verkligen ha gjort det. Inte för att det är konstigt att varken va oskuld eller kristen! Men jag menar, man märkte det på honom. Aa, jag försöker övertala mig själv att han drev så jag inte ska ha dåligt samvete.. 
En annan kille jag träffa jämförde bebisar med bajs. Jag sa att det måste va värre att föda barn än att bajsa, och att bara att jämföra bebisar med bajs är konstigt. Han sa att han hade bajsat lika stort som en bebis så att han redan hade upplevt hur det var att föda. Då sa jag att det var synd att han inte filma.

Ganska konstigt också om han tror man föder bebisar genom analen.

/Scb

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0