ja, tänk er det

Tänk er en öl i min hand. Två öl i min hand. Tre öl i min hand. En cider i min hand. Två cider i min hand. Kanske lite sprit i min hand också. Tänk er en snusdosa i min ficka. Tänk er mig några hundra kronor fattigare efter alla taxiresor yesterday. Tänk er mig dansa salsa när jag aldrig har gjort det innan. Tänk er mig skratta åt att någon hade snott en vänstersko. En 48a. En stor sko. Tänk er mig äta en ko dagen efter. Ett besök på donken. Tänk er mig spy dagen efter. Tänk er mig ligga golvad i soffan hela dagen.

Ni borde prova att gå in på toan för att kissa. Sätta er ner. Känna att ni måste spy och närmsta lediga ställe är handfatet. Prova sen att snurra runt, sätta er på golvet och spy som en jude i toan. Gult ska det vara. Alkohol och galla. Det är bra. Det gjorde mig verkligen sugen på donken eller en fet pizza. Kvällen var bra. Väldigt bra. Tycker fortfarande att det är kul att Goffin inte kom in i sin egen lägenhet när vi alla andra var där inne. Han kastade äpplen på fönstren i typ 20 minuter men vi fattade ingenting.

Synd att inte Sourcream-bruden kunde vara med, men I don't give a fuck. Jo, det gör jag. Puss Scb. I hate you.

/Köttiglebb


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0