16 dagar kvar

Jag vet inte vart vi tog vägen. Krogen kom i vägen antar jag, pojkvänner också. Om 16 dagar är det min tur. 16 långa fucking dagar. Kommer inte ens ihåg när vi festade tillsammans senast. Eller tja, om man inte räknar med den gången vi var hos Grek, jag och Scb, vet dock inte om man kan kalla det fest. Vi satt mest ner och var ganska tysta. Delade på en halvliter vin dessutom. Ingenting. Lilltallen då? När festade jag senast med henne? Med henne och alla andra brudar? När hon fyllde 18 var senaste gången. Jag var inte ens där hela kvällen. Drog vid 11-tiden. Misshandlade en person senare samma kväll kommer jag ihåg, ingenting som man bara glömmer sådär på en vecka. Oooookej, 5 månader sen. Snart ett halvår. Ja men det känns ju jävligt bra. Jag hoppas verkligen att vi tar igen det här när jag också kan följa med er ut på krogen.. Om ni nu inte har tröttnat på det. Hur som helst så är det synd att det blev som det är nu.

Denna kväll kanske kan klassas som historiens värsta fredag någonsin. 
/en lebb under 18 som är hemma en fredagskväll för 4e helgen i rad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0