amazing

Vad hände med öl, lebbsex, sourcreamdipp och killar? La vi bara det i en hög och glömde bort det? Hur som helst så har jag har gått och skaffat mig en pojkvän, jag dricker knappt öl längre, sourcreamdipp kan slinka ner ibland och lebbsex får jag för lite av. Ungefär. Just nu trivs jag ganska bra med hur det är. Men jag trivs inte utan min Sourcream-brud och Lilltallen så på lördag styrs det party. Jag ska dricka öl. Alla ska dricka öl. Jag är otaggad men hörrni, det kommer! Det blir bra det här. Snart är vi igång igen. 

Lilltallen fyller 18 på måndag och det är ju ingenting som man bara kan missa sådär.  

/Lebben

Kommentarer
Postat av: lilltallen

im turing fucking 18 :D:D:D:D:D

2010-05-25 @ 18:14:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0