so tell my guitar i wont be coming home tonight, feels kind of hopeless when there is no one around

Jag skulle vilja skriva "vafan hände igår egentligen?", men saken är den att jag kommer ihåg allt. Även mosbrickan för 98kr. Och även att Scb ramlade ner för trappan vid resecentrum vilket resulterade i två feta bulor på benen, jävligt sexigt. Fast det var det fan värt (tycker jag i alla fall), det var länge sen jag skrattade så mycket som jag gjorde när hon ramlade, hon försvann bara. Jag har också ett sår på benet, ett sånt där som man får när man t.ex. ramlar i en idrottshall, sånt där som svider så förbannat mycket att man till och med vaknar av att man gnider såret mot täcket. Så ont gör det mina vänner. Undra om mina vänner lever idag.. Scb hade bortamatch i alla fall, lucky for her!

/Lebbsex-tjejen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0