Shut up and dance

Ja, som nog dom flesta vet är ju jag och Lebbsex-tjejen nyktra nu för tiden. (Till en obestämd framtid).

Det händer konstiga saker med mig på grund av detta.

1. Jag orkar göra saker i skolan.
2. Jag tar hem saker och pluggar.
3. Jag har tagit tag i mig själv och skrivit ett CV.
4. Jag har råd att köpa kläder och andra roliga grejjer för studiebidraget.
5. Jag har råd med mat när jag är hungrig.
6. Jag gör andra saker än att bara sitta vid datorn.
VAFAN detta kan inte vara nyttigt

Men, eftersom jag var på stan och shoppade lite med Lebben igår så ska jag nu göra det värsta som finns, som ibland också kan bli det bästa som finns, men det händer inte lika ofta..

= Kolla hur mycket pengar jag har kvar på kontot. HUH. Rädda mig. Och önska mig lycka till, eh, tack, herrå.

/Scb

Kommentarer
Postat av: lilltallen

Du är modigare än mig, jag vågar verkligen inte kolla mitt konto :O! :P hihihihahahhööhehhe

2010-03-11 @ 19:11:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0