riktiga kvinnor dricker öl

Jag flyr från stan imorgon och tänkte testa på krogen och hur det är att vara onykter i en annan stad. Eller..

1. Det var inte jag som tänkte. Jag vet ingenting. Mer än att jag ska dit, bli runtskjutsad, bli full och dansa sönder. Karlsson kan ta berömmet för tänkandet.

2. Man vet aldrig vart man hamnar, onykter och dan, i en stad man inte känner igen. Jag satsar på Karlssons säng.

OCH
3. Fan vad skönt att slippa Örebro för en kväll... även om brydarna kommer saknas. Men ska tydligen vara med massa andra brydar där borta så dom får nog vara lite stand up. När jag gråter, däckar, ramlar och sånt. Det blir kul att se vad dom säger när jag säkert kommer råka kalla dom Lebbsex-tjejen och Lilltallen..

Smällar man får ta.
Bokstavligen talat smällar. Har hört att dom har många bitchfights dit jag ska.

Önska mig lycka till. Och hoppas dom är riktiga kvinnor och dricker öl.
/Scb

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0