once you kill a cow, you gotta make a burger

Mina planer för ikväll är ganska tråkiga, har egentligen ingen plan, är väl inte riktigt den som planerar.. Såatte, jag är öppen för förslag. Springa nakna ut i snön? JAG ÄR PÅ! 

Har hört att folk ska festa ikväll och det vore ju förjävla nice OM man fick dricka öl vilket jag inte får. Eller som Lilltallen sa "får får du väl men du vill inte"....hon har nog missförstått det här, jag vill, men jag får inte. Eller tjaa, jag får, men jag och Scb har ju en deal om att inte göra det fören påsklovet.. Ganska kul att vi verkligen inte kommer hålla det eftersom att vi ska partaja som aldrig förr på fredag. 

/Lebben

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0