och jag ramlade in på nåt diskotek, sen ramlade jag ut, såvitt jag vet

Låt: Ramlar
Artist: Håkan Hellström



Det jag har att säga:
DET GÅR FAN INTE ATT SITTA STILL TILL DEN HÄR LÅTEN. Glad som ledsen, it always makes me happy.

Kärleksförklaring: Jag älskar dig Håkan Hellström.

Friar: Vill du gifta dig med mig?

Anledning till varför du borde säga ja: Du får känna sourcream lukten varje dag. Nä, men.. jag lovar att du inte kommer ångra dig. Verkligen inte.

Verkligen, verkligen inte. Jag väntar i min säng Håkan-boy.
(Eh ja förlåt men jag har en liten (inte så hemlig längre) kärlek till Håkan.) Vi brukar mysa och kalla varandra för gullebjörn. 

/Scb

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0