live fast, die young

Lilltallen ville tydligen inte vara ensamt bröd igår på korvfesten som hennes bror hade så hon smsade mig och tvingade dit mig. Tallen hade nämligen lagfest vilket resulterade i 25 killar och vi två. En av dom som var där trodde att jag var lika gammal som honom = 25-26 år, vet inte om jag ska ta det som en komplimang, vill ju gärna inte se ut som 30 om några år.. 

Ca 9 plattor öl och 4 minttu tog slut igår. Känns bra. Jag och Lilltallen pantade 209 burkar idag, fick 30.50kr för det, slängde en massa glasflaskor också, så det gick åt en hel del igår. Dock stod det 5 plattor kvar på balkongen imorse. Klena pojkar! Gissar på att hälften av dom inte ens kom in på krogen efter den förfesten.

Och ja juste, jag kanske ska säga att jag failade ganska hårt på det här med att vara nykter i en månad. Två veckor klarade jag. Men kan ju skylla på att gratis är gott.. Hehe. Dock blev det liiiite mer för brud nr2 som var där så jag klarade mig ganska bra ändå.

/Lebbsex-tjejen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0