jag har haft en snopp i mig men jag är inte av med oskulden, eller?

För några dagar sen så köpte jag boken "unga tjejers bok om sex & kärlek". Läste kapitlet "röster om första gången" som alltså handlar om första gången man har sex. Läste det här som en tjej har skrivit:


"Det är så att jag är oskuld. Och jag är tillsammans med en kille sen ett år tillbaka, han är alltid tjatig om att han vill ha sex med mig. Han älskar mig men jag känner mig inte redo nu. Så jag åkte till honom en helg och vi låg och myste ihop. Sedan gick det längre, han kom in i mig, men inte helt. Jag fick lite blod när jag gick på toa, jättesvagt. Jag vill gärna behålla min oskuld tills jag gifter mig, för jag MÅSTE bara vara oskuld när jag gifter mig. Och jag är jätteorolig och tänker hela tiden på om jag har förlorat min oskuld den natten. Lena"

 

1.  JA, man blir av med oskulden när man har haft en snopp i sig.
2. Varför gå så långt om hon ändå vill vara säker på att behålla sin oskuld tills hon gifter sig? Klantanus.
3. Kan killar hålla sig i ett helt år utan att ha sex? Wow. Jag känner nog ingen kille som skulle stå ut med den där bruden. Jag vill också ha en kille som inte är sexberoende, det hade varit kul.

/Lebben

Kommentarer
Postat av: J O S E F I N E

Hahahaha fick mig ett gott skratt där!

2010-03-11 @ 15:13:56
URL: http://jjossues.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0