gästblogggggaaaaarrr

hello lilltallen heeerrree !
ÖL
SEX
NIKOTIN

( det var ungefär det lebben sa att inlägget skulle innehålla )

ni kanske vill veta vem lilltallen är, let me tell you people ! 
Namn: lilltallen, eller i alla fall i den här bloggen.
Skola: Karolinska läroverket, som jag går i hela tiden av mitt liv.
Liv: har inget liv eftersom skolan tar upp hela min tid till ett liv.
Fritid: Okej, den lilla fritiden jag har så dricker jag öl och är med mina brudar.
Scb & lebbsextjejen is the shit !

och jag har också en blogg
http://likeitthisway.blogg.se/

/ PEACE OUT LILLTALLEN !

Kommentarer
Postat av: juliaa

"hahahaha, in your fucking face"

så himla irriterande när man vill klicka haha

2010-03-24 @ 16:57:40
Postat av: lillt4llen

jag är så jävla gryyyym! får jag ta över eran blogg eller? (A)

2010-03-24 @ 23:26:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0