berätta om olyckan - vilken olycka? - ja, du har väl inte ha sett ut så hela livet?

Jag funderar starkt på att åka hem till Sourcream-bruden sen med kaffe och choklad/glass/nått gott/öl kanske. Vi skulle verkligen behöva prata sex, killar och vad som händer på lovet. Jag kommer troligtvis försvinna några dagar i slutet av lovet för lite snowboardåkning. Men innan det skulle jag behöva några ölkvällar, chipskvällar och några roliga händelser. Har kanske en plan för torsdag nästa vecka, då blir det förmodligen öl utanför Örebro mina vänner.

/L

Kommentarer
Postat av: Elsvenno

wohooo.. har en flaska disaronno och en flaska captain morgans också.

2010-03-29 @ 13:40:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0