att vara tjock och att gilla mat är olika saker

Victor säger:
haru skaffat pENis eller va äre du säger kvinna
a manda säger:
nej! jag bara undra
Victor säger:
okej
a manda säger:
durå
Victor säger:
ajje
haha
a manda säger:
haha en gurka?!
vafan sägeru
Victor säger:
ÖJ
käfta inte
OKEEJ
hihi hej
annars då?
a manda säger:
såg en pappa i affärn idag
han hade snopp
Victor säger:
va coolt
a manda säger:
durå
Victor säger:
jo jag har snopp
durå?
a manda säger:
NICE
haha ne
bara lösa
Victor säger:
attans
En vanlig dag på msn

-penis?
-haru skaffat pENis eller va äre du säger kvinna
-nej! jag bara undra
-okej
-durå
-ajje, haha
-haha en gurka?! vafan sägeru
-ÖJ käfta inte OKEEJ hihi hej annars då?
-såg en pappa i affärn idag, han hade snopp
-va coolt
-durå
-jo jag har snopp, durå?
-NICE! haha ne, bara lösa
-attans

/Scb

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0