Well maybe you think your lie is safe, but I read you like a letter

Godkväll mina kära vänner, ovänner, öl-älskare och alla ni andra.

Tänkte göra mitt debutinlägg i denna blogg nu ikväll/natt men jag känner nu bara efter några ord att jag inte har nått att skriva, förutom klagomål på alla killar som byter tjejer lika ofta som jag byter tampong. Come on boys, visa lite kärlek fo helvede. Var inte så förbannat kalla, öl ska vara kalla, inte killar! Kalla öl är tamigfan en av det godaste saker som finns, förutom mjölk, det kommer alltid vara number one. Men i alla fall, det var inte det jag ville komma fram till, tänkte bara säga att: killar, sluta vara så känslokalla. Jag (Lebsex-tjejen), Sourcream-bruden och alla andra brudar blir ledsna i ögat.

Peace out broodah!
/Lebben

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0