skyll på vad du vill men skyll inte på praktikanten

Hoppas jag är sjuk i helgen, då har jag en anledning till att ligga i soffan och äta godis både lördag och söndag. Nej men vafan, jag måste tamefan vara frisk. Är jag inte frisk så drar jag ut och röjer ändå, jag är inte döende, även ifall det känns som det. Jag vill dricka öl med Scb, det var länge sen. Jag vill ha pengar, jag vill ha pizza, en kram, en puss, en Scb, vill vara 18 jävla år. Jag är ledig på Scb’s födelsedag, det är bra. Jag ska inte säga grattis till henne för jag är så avundsjuk på att hon fyller i början av året och jag i slutet. Det suger, rent ut sagt. Okej.. Jag kanske säger grattis en gång, det räcker. 

/L


Kommentarer
Postat av: Scb

åh, tack :D haha

2010-01-27 @ 20:57:34
URL: http://minandrafamilj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0