Lollipop Lollipop Oh Lolli-lollipop

Namn:
Anledning till smeknamnet:Årsmodell:
Lever i:
Läggning:
Fängelse:
Imorgon:
Dricker:
Äter:
Bästa alkoholdryck:
När jag blir stor:
Namn: Sourcream-bruden aka. Amanda
Anledning till smeknamnet: Min kompis Pb (Pool-Bruden) smashade mig med en skål med sourcream-dip en gång när vi var ganska alkoholpåverkade. Fick dip i hela ansiktet så efter det har det blivit Scb och hur många gånger har jag inte hört "AAAMANDA LUKTAR SOOURCREEAAM!"? Jag vet inte.
Årsmodell: 1992
Lever i: celibat. ibland.
Läggning: över? under? brevid?
Fängelse: Tullängsskolan
Imorgon: ska jag ta mig till fängelset och försöka överleva vistelsen där.
Dricker: Först öl. Dagen efter blir det vatten.
Äter: hela tiden.
Bästa alkoholdryck: Öl!
När jag blir stor: kan jag köpa öl lagligt. Jag ska hänga på gatorna med Lebbsextjejen, som hon numera heter verkar det som eftersom vi har fått klagomål på att lebb stavas med två b (vi är unga och dumma ok). Och så ska jag gifta mig, fast han jag ska gifta mig med vet inte om det än. OCH inte att förglömma: jag ska styra en kväll/natt i lasvegas. Något liknande den i The Hangover.

Kommentarer
Postat av: JOAKIM.

sv: hm, okej :P

2010-01-20 @ 14:01:48
URL: http://joakimforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0