Like a hurricane

Åh jag älskar ungar.

"Kan du spela trummor? Kan du spela gitarr? Kan du sjunga? Kan du rita då? VILL DU SPELA KORT? VILL DU RITA? AMEN KOLLA HÄR JAG KAN RITA! HALLÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ SVAARRAAA DÅÅÅÅEE! Ska vi kolla på film? ÅH VI KAN GÖRA EN SÅN DÄR GUBBE NÄR MAN RITAR LITE VAR, VILL DU DET?! Eller ska vi kolla på film? Vi kan göra båda samtidigt, ska vi det? VAVAVVAVAVA"

Åh jag hatar ungar.
Speciellt när dom är i den där åldern mitt i mellan. När dom är små är dom söta, när dom är stora är dom normala.

Men där i mellan. Där vet man inte vart man ska ta vägen.

/Sc fucking b

Kommentarer
Postat av: PB

HAHAHAHA, ni har haft hand om lillasyster ser jag!

2010-01-20 @ 20:26:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0