Kaffe, fest och lördagsgodis

Gick upp klockan tio imorse, känns som jag har varit vaken i en hel jävla evighet. (Fast en bra evighet, eftersom Pb har varit här.) Tänkte nyss springa in i duschen för att jag trodde klockan var MINST fyra, nästan fem och att jag hade bråttom. 

Men så var det ju inte. Klockan är ju bara två. Vanligtvis hade jag tagit en powernap på två timmar nu men jag är ju inte ens trött!

Så. Ni som har ett liv och går upp tidigt, vad hittar man på på tiden som blir över? Får väl börja med att dricka kaffe och tänka över saken. 
(Och fyfan. Fest ikväll och Lebbsex-tjejen vet inte ens om hon ska med. VAAAAAAAA?!) Sådär. Nu fick hon lite dåligt rykte i bloggen också. Nu kanske hon skärper sig. Puss.

/Scb

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0