It's your birthday, so I know you want to ride out

Jag och Sourcream-bruden har hunnit med två 18årsfester denna helg, inte dåligt. Fredagen spenderades hemma hos Orre som fyller 18 år idag. Gratisfylla och galna människor var det som behövdes för att göra fredagen lyckad. Lördagen spenderades i brat-Adolfsberg hemma hos min käre klasskompis Sebbe som också har blivit ett år äldre och nu har krogåldern inne. Det bjöds på tårar denna kväll från min sida, men förövigt hade jag galet kul med mina chickas. Kvällen avslutades med en taxiresa till donken för min och Ew’s del och avslutades inte på hemmaplan. Spännande!

Ps. Min öl är slut, vad ska jag göra?

/Lebsex-tjejen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0