Hej alla barn nu blir det barnprogram, se nu här var Farbror Frej tar fram: två apelsiner och en banan, så har vi gjort oss ett könsorgan!

Jag gillar hur Lebbsex-tjejen tänker.. I'm not gonna leave you. Det är väl vakten som bestämmer ditt öde om du ska va innanför eller utanför. HAHA. Nerå. Förlåt.
"Krogen är överskattad" som alla säger. Dock vet jag inte om det är sant än men jag tror ändå inte jag kommer vara på krogen 7/7 dagar i veckan. Pengar tar ju slut ibland.

Men som sagt så mår jag skit idag. Kan inte andas genom näsan och min 1,5 liters Cola tog just slut. Ingenting stämmer. Har två apelsiner och tre äpplen när det borde vara två apelsiner och en banan. Har en kamin som ingen eldar i fast det är pisskallt. Har 2 trojanska hästar på min externa hårddisk som borde vara hamburgare istället.. Livet är hårt.

/Sourcream



Kommentarer
Postat av: lebben

hahahaha, puss love u!! Åh, hamburgare<3

2010-01-21 @ 14:04:04
URL: http://minandrafamilj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0