Hade planer på att skaffa mig en framtid, men alla drog till skolan så då gick jag och haffa mig en haschbit

Denna nyktra lördagen slutade såhär:

-Lebbsex-tjejen åkte hem tidigt efter att ha druckit i princip en halv öl.
-Jag(Scb) lyckas på något vis bli onykter. Hög på livet eller något kanske. Jag vet inte. Öl är gott iallafall.
-Orre drog på krogen(den jäveln) efter att ha dragit några moves på dansgolvet. Antagligen inte så nykter när hon kom ut därifrån.
-Lilltallen. Ja, vad ska man säga. HAHA. To drunk to tell. I mitten på kvällen badade hon iallafall. "Nu SKITER jag i om ni två ser mig naken, okej?!". Hon hade också andra trevliga händelser under kvällen. Dom ska vi inte ta upp.


Ibland lyckas vi ändå ganska bra.

/Scb

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0