Det luktar fest

Idag är det jag och godispåsen som gäller, totally. 18årsfesten som är the place to be on ikväll vet jag inte om jag ska till, men det har ni kanske redan läst i inlägget innan. Orkar liksom inte resa mig upp ur soffan för tillfället.. Har varit vaken i flera timmar och jag har fortfarande inte satt min fot utanför dörren, känns ganska bra. Det är nog halt och kallt ute så jag är inte så taggad på att ta på mig party-heelsen och halka så fort jag kommer ut.

Det roligaste med den här kvällen är att:
1. Varken jag, Sourcream, Lilltallen eller Orre har nått att dricka = nyktert ikväll.
2. Jag och Scb var nyktra igår.
3. Jag är askalastrött.
4. Jag är taggad och otaggad på samma gång.
5. Scb tjatar på mig minst lika mycket som Pb’s lillasyster tjatade på henne (Scb alltså) för några dagar sen.
6. Jag ska göra mig i ordning nu ifall mina planer ändras och jag drar ut ändå. Det kan bli kul.
7. Vi är nyktra, som jag skrev. Otroligt. Oroligt kul. Väldigt ovanligt.
8. Vi kommer må bra imorgon för ovanlighetens skull.

 

/Lebbsex-tjejen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0