den kan vinka också

En man sitter på ett tåg mittemot en tjej som har en tajt minikjol. Plötsligt upptäcker han att hon inte har några trosor på sig.. –Tittar du på min mus? frågar hon ogenerat. Förlåt säger mannen och rodnar. –Det gör ingenting, jag är stolt över min mus. Den är väldigt begåvad. Kolla här, den kan ge dig en slängkyss. Tjejen hissar upp sin kjol och mannen stirrar storögt medan hennes mus gör en slängkyss åt honom. –Den kan vinka också, titta bara, säger hon. Mannens ögon håller på att trilla ut när han ser musen vinka åt honom. –Varför kommer du inte hit och sätter dig brevid mig, säger tjejen. Mannen sätter sig brevid henne. –Vill du sticka in några fingrar där? frågar hon. –Det va som fan, menar du att den kan busvissla också?

/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0