OH my lovedoll

Varför ska man aldrig köra på en neger på cykel?
-Det kan vara din cykel!


Har varit dålig på det här på sistonde. Blogga. Men kung som man är så har man ju hunnit med iallafall 2 av Örebros krogar i helgen! Tycker jag var ändå ganska bra gjort. 
OCH jag har haft kalas för mina brudar. Detta ångrar jag dock lite då jag fick en manlig barbara i present.

Fan er. Vänta er något förjävligt när ni fyller! Haha.




Har tyvärr inga bilder på hur Justin ser ut. Men det har nog någon annan så det kanske kommer någon dag!

Peace. /Scb

Kommentarer
Postat av: LillAlexx

Svar: Nej inte jag heller, tycker hon är helt rubbad rent ut sagt men som sagt, avis blir jag!!

2010-02-07 @ 15:28:03
URL: http://lillalex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0