matte är livet, typ

Hade matteprov idag. Här ser vi skillnaden på T(teknik) och NoT(natur och teknik) då NoT är lite mer för att plugga och har lite mer hjärna.

Min T klass går ut från provet. Alla tycker detta var mord och skitsvårt och allt ni kan tänka er. Utanför sitter NoT-elever och frågar hur det gick. Lät ungefär såhär:

NoT-elev säger: Hur gick det? Gick det bra? Var det svårt?
T-elev säger: Haha... skrev på typ två st av sju så du kan ju gissa.
NoT-elev kollar med en blick som väntar på att T-elev ska säga "skojjade", men detta säger T-elev aldrig.
NoT-elev skriker: "DRIVER DU MED MIG, SKREV DU BARA PÅ TVÅ?!" och efter denna T-elev som pratar med denna NoT-elev går jag och tänker "jag som hoppas jag har rätt på en iallafall, eller vänta, svarade jag ens på någon mer än en?" garvar lite smått, tänker "whatever, redan försent" och går hem.

Fan ta mig i röven. Har lite ångest. Men inget att göra åt! Nu lever vi livet istället pojkar och flickor!
/Scb

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0