Let me entertain you

Jag blir lite handikappad när jag inte kan prata med Lebbsex-tjejen. Känns som något stort fattas. Som en bit av min hjärna har tagits bort. Tror det är lite så att hon är en bit av min hjärna och jag en bit av hennes. För, iallafall från min sida, om jag får ett problem eller liknande, tänker jag först lite själv, till jag inser att jag inte kan svara på det själv eller bestämma själv vad jag ska göra som nästa steg. Och vad gör man då? Jo, pratar med Lebbsex. 

Nu har hon tydligen ingen mobil om jag har uppfattat det rätt och det funkar inte. Inte när den jäveln har halva min hjärna i förvar. (Fortsätter dock skicka sms och ringa även fast jag vet att ingen kommer svara...)

Annars var det fest i förrgår. Det var blött. Och hårt. Klart som fan blir jag pigg när alla andra tänkte sova så jag hällde vatten på iallafall en av de sovande. Det var power. Sen vart han pigg som fan och då somnade jag istället. Fan va evil jag är.
Sov hela dagen igår så inte förrän idag började jag leva igen.

Tare chill. ELLER GÖR DET INTE.
/Scb

Kommentarer
Postat av: lebben

du är tamefan en bit av min hjärna med, haha, ingenting fungerar fullt ut när jag inte kan prata med dig. vi fixar det här! rånar en mobil affär så tar vi alla telefoner dom har! AWESOME

2010-02-22 @ 11:36:17
URL: http://minandrafamilj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0