jag är dum i huvudet och du är min idol

Hey my hoes and broes.

Nu äre såhär att jag inte kan sova. Hostar som en jävla idiot och det blir ju bara värre, bara för att jävlas med moi. Ska upp om 3½ timma, det gillas. Har redovisning imorgon..idag, whatever, har jag skrivit någonting? Nope, not much. Varför inte? Jag har ingen inspiration. Why not? För att jag är trött på skolan, men det har jag sagt tidigare. Har även prov imorgon, kan jag någonting? Mja, kanske. Who knows. Jag mår tamigfan inte bra.

1. Jag har feber.
2. Jag hostar = håller mig vaken.
3. Jag är asbajsstressad.
4. Jag har pluggat sen jag kom hem från skolan och ändå fastnar ingenting i skallen på mig. Vad är problemet?

 

Här får ni en charmig bild på mig.. 

/Lebbsex-tjejen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0