i wonder where i am in my relationship to you

1.    Jag ska aldrig mer dricka alkohol.

2.    Okej. Jag ska aldrig mer dricka vin i alla fall.

3.    Jag ska leva i celibat.

4.    Jag ska inte äta pizza eller på donken så ofta som jag gör.

5.    Jag ska aldrig mer däcka i någons hall. Ingen annanstans heller.

6.    Jag ska aldrig mer säga att jag aldrig mer ska göra någonting för det kommer aldrig hålla.

7.    Jag ska aldrig mer skriva en sån här lista.

8.    Jag ska aldrig mer säga aldrig.

 

Ni vet ju lika väl som jag gör att jag inte kommer kunna leva i celibat. Utan vin skulle jag kunna klara mig. Pizza behöver jag mer än donken. Jag ska försöka att inte däcka i överhuvudtaget. 

/Lebben

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0