grrrr sa jag grrrrrrrrrrrrr

Imorse ringde Dagens Nyheter till mig. Bakis och jävlig ligger jag och halvsover i någon annans hem och så ringer Dagens Nyheter.
Jag halvsov = fattar ingenting.

Svarar innan jag hinner tänka efter eller knappt slå upp ögonen och skriker  HALLLÅÅÅÅ i telefonen.
Någon säger: "Hallå?"
Jag säger: "Hallåja?"
Någon säger "Hej!"
Jag säger "Mmmm?" Jag tänker "Det låter som mamma"
Någon säger "HEEEEEEEEEEEJ jag är från Dagens Nyheter".

Jag sov under samtalet. Så resten kommer jag ärligt talat knappt ihåg. Bara att hon egentligen inte ville snacka med mig för att jag var så ung. Men snacka om att den kvinnan som ringde var bra på att förstöra stämningen.

Och vänta, ringer dom på en lördag?!?!?!

Antar att det är sånt här man får stå ut med när man är 18.
/Scb

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0