vad i hela friden

Nu ska jag klargöra för er hur det ligger till: jag sitter i en stuga i Gillersklack med min käre familj, vi ska snart vidare till en annan familj så att dom vuxna kan dricka öl. Sourcream-bruden är på krogen. Fredrik är på krogen. Orre är på krogen. Och min käre vän Lilltallen sitter hemma i sin soffa, ensam!! Det här stämmer inte. Nu borde jag sitta hemma hos Lilltallen med en öl i handen för att sedan dra ut på ett hejdundrande party. Vad gör jag här när jag borde vara där? Bra fråga.

/Lebbsex-tjejen

Kommentarer
Postat av: lilltallen

Det är verkligen inte OK detta. så kom hem nu !!! :O

2010-04-03 @ 00:17:08
Postat av: Scb

du borde vara med miiig

2010-04-04 @ 01:54:50
URL: http://minandrafamilj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0