ser du stjärnan i det blå, ta en sup så ser du tvååå

På krogen i helgen sprang jag på några trevliga killar. Jag och en annan tjej står vid en av dessa killar och för någon slags konversation som är väldigt dimmig och jag vet inte riktigt vad som sades. Men just den här delen är väldigt klar i mitt huvud:

Killen säger något om att knulla och frågar oss något om det..

Tjejen säger -Nej! Jag har pojkvän!
Jag säger -Ja, jag har eeh.. en kk!

Han låter lite deprimerad och säger -Jaha.... ja, jag måste erkänna.. jag är faktiskt inte så bra på det där med att ligga, har inte så mycket erfarenhet nivet.... Men! (Här skiner han upp som en sol) Jag är bra på att ligga i Svartån!

HAHA. 
Sen var det jag som låg dubbelvikt av garv resten av kvällen.

/Scb

Kommentarer
Postat av: lebben

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

2010-04-11 @ 22:14:35
URL: http://minandrafamilj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0