Never say never

Vaknar upp törstig och jävlig i en säng jag inte vet hur jag hamnade i, men jag är iallafall ensam i den och det känns som ett plus när jag försöker minnas gårdagen och inser att det är svart. Bläcksvart.
Kollar igenom inkorgen i mobilen och hittar ett sms från Karlsson: "Men hallå! Varför blev du utslängd?". Jag kliar mig i huvudet och svarar "Blev jag utslängd igår?"

Ställer mig upp, snurrigt. Går in och väcker brorsan med ett "Alltså........ blev jag utslängd igår?", blir utskrattad av både bror och polare och tar det som ett ja. Inser hur sjukt ont i foten jag har. Inser snabbt att jag måste ha vrickat foten.

Hur gick detta till?
Om någon har helig information om vad jag gjorde igår efter 22.00 kan ni ju ta och berätta, tack. Nu blir det snart en återställare och sedan är det igång igen!

PARTY

/en sliten Scb

Kommentarer
Postat av: lebben

hahahahahaha

2010-04-02 @ 15:07:57
URL: http://minandrafamilj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0