jag har aldrig förstått mig på sånt här

Jag säger -Maaaaaammmaaaaaaaa?
Mamma säger -Jaaaaaa?
Jag -Duuuuuu........
Mamma -Jaaaa?
Jag -Kan jag få 450 kronor?
Mamma -Vadårå?
Jag -Jo, men du vet Converse, skorna? Dom kostar egentligen typ 700 men nu kan jag få sånna för 450 bara! Och jag är pank. Och ja.. jag måste beställa senast idag om jag ska ha dom.
Mamma -Okej.
Jag -Okej?
Mamma -Ja, okej.
Jag -Va? Vad menar du?
Mamma -Att du kan beställa.
Jag -VA?
Mamma -Vadå va?! Beställ bara så betalar jag!
Jag -Vadå, menar du det?
Mamma -JA? Vadårå, vad är fel?
Jag -Ärligt talat, trodde jag inte du skulle säga ja. Och egentligen frågade jag bara för att du skulle konstatera att det är lite synd om mig för att jag inte skulle kunna köpa dom, så att jag inte behövde tycka synd om mig ensam.. Men jaha, okej. Då beställer jag väl då..

/Scb

Kommentarer
Postat av: pb

bra skit! vart hittade du såååå billigt? :O jag måste ha nya!

2010-04-15 @ 11:03:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0