i need you

Jag fick precis den här "jag-har-inte-festat-på-över-en-månad-så-jag-borde-verkligen-göra-det-nu-känslan", har ni fått den någon gång eller är jag ensam om att vara psykiskt jävla störd? Jag är fortfarande inte sugen på öl, ingenting med alkohol i egentligen. HELT SJUKT JU! Mår nästan illa av tanken. Men jag vill festa och ha kul med mina kompisar som jag inte har gjort nått kul med sen över en månad tillbaka. Jag behöver inte öl, jag behöver bara träffa mina bästa!!

Jag vet att det är mitt fel att det har blivit som det blivit nu den senaste veckan och jag vill be om ursäkt för det.
/lebben

Kommentarer
Postat av: Scb

i kinda like you

2010-04-26 @ 18:16:02
URL: http://minandrafamilj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0