can't stand to see you walk out the door

Snygg blogg. Snygga tjejer. Har jag varit här förut?

Tror det. Jag heter Scb och är just nu trött som FAN rent ut sagt. Dricker te och chillar med mamsen. Sånt behöver varje man med ölmage ibland.

Med en ölmage som varje vanlig farfar bowlade jag imorse med min klass. Inledde med en strike direkt. Kände att det här tar jag. Men så drog 90an i min klass över mig med 9 poäng i slutet. Tji fick jag. Men jag skyller på att han har mer livserfarenhet.

Dom kommande 2 veckorna ska jag tydligen praktisera i världens ände. Men fick höra att gubbarna på 50-60 bast som jobbar där blev glada över att det ska komma en tjej för en gångs skull..

Jag kommer bli våldtagen.

/Scb

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0