allt går att laga med silvertejp och våld

Jag har inte tid att blogga, händer så mycket roligt i mitt liv. Jag dricker mer öl än någonsin, äter mindre digestivekex än vanligt, tränar varje dag, röker hasch och hoppar studsmatta 3 gånger om dagen. Okej. Jag ljög. Jag dricker kaffe hela dagarna. Ingenting annat.

Man kan tro att både jag och Scb är spårlöst försvunna eftersom att ingen bloggar, meeeeeeen Scb färgade skallen igår hörde jag så hon lever. Förmodligen. Eller så ville hon vara snygg i graven. 

Och (man får aldrig börja en mening med och, men jag gör det ändå) om ni kollar runt lite så ser ni att bloggen är lite omgjord av moi, hehehehe.

Kolla där uppe, nya kategorier 

/Lebbso

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0